УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА, ПЛАЩАНЕ И ЗАМЯНА

 

Доставката се извършва на територията на цяла България с куриерска фирма Еконт или Спиди.  

Посочените цени в сайта са крайни, с включено ДДС. Цената на доставката не е включена в цената на продуктите.

Цените за доставка са фиксирани и са както следва:

Безплатна доставка до офис на куриера за поръчки над 80 лв

Цена за доставка до офис на Еконт за поръчки под 80 лв. – 6,00 лв

Цена за доставка до офис на Спиди за поръчки под 80 лв. – 5,50 лв

Цена за доставка до посочен от Вас адрес  – 9,00 лв

Безплатна доставка до посочен от Вас адрес за поръчки над 300,00 лв

Доставка до адрес на клиента в събота или празничен ден се заплаща допълнително 2,50 лв. 

Поръчките, постъпили до 14:30 ч. в делнични дни се обработват на същия ден. Тези, които са постъпили след 14:30 ч. се обработват на следващия работен ден.  Продуктите, които са на склад при нас се изпращат в деня на потвърждение на поръчката. Продукти, които са на склад при наш доставчик обикновено се изпращат на следващия ден след потвърждение на поръчката. Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни, след потвърждение на поръчката по е-mail или телефон. Забавяне на доставката може да има в населените места, в които няма офис на куриерската компания; поради влошена пътна обстановка в зимните месеци или прекалена натовареност на куриерите около празнични дни. Ако желаете доставката ви да бъде с фиксиран час, към сумата се начисляват допълнително още 2,50 лв. Поръчките се обработват само в делнични дни. Поръчки направени събота, неделя и на официални празници, се обработват в първия последващ работен ден. В случай на очаквано забавяне на поръчка поради някакви обстоятелства, клиентите ще бъдат своевременно уведомени.

Доставки не се извършват в неделя и на официални празници. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.

Начини на плащане:

  • плащане при доставка (наложен платеж) – дължимата сума, който ще видите във вашата поръчка (сумата от избраните продукти + сумата за доставка) се заплаща на куриера при получаване на стоката. В пратките не слагаме наш касов бон, понеже всички наложени платежи ни се изплащат от куриерската фирма по банкова сметка! 
  • плащане по банков път – сумата се превежда предварително по банкова сметка

Ако сте заплатили сумата по банкова сметка, след това НЕ ДЪЛЖИТЕ НИЩО на куриера при получаване на стоката!

Банкова сметка:

Титуляр: VNG Trade

Банка: Райфайзен Банк

Банков код/SWIFT/BIC: RZBBBGSF

Сметка /IBAN : BG50RZBB91551008717983

Връщане/замяна на стока:

 

Преди да пуснем поръчките, оглеждаме и опаковаме внимателно всички продукти. Пратките се изпращат с опция „Преглед“. Моля огледайте добре артикулите преди да платите. При установен дефект, повреда при транспорта или несъответствие на получената стока, моля веднага да ни информирате.  След заплащане на куриера и получаване на пратката juel.bg не носи отговорност за повреда при транспорта.

Ако клиентът по някаква причина откаже да приеме пратката след преглед, то следва да заплати транспортните разходи в двете посоки. 

Всеки клиент има право да върне или замени получената стока в срок от 14 календарни дни от датата на закупуване. Съответния продукт трябва да бъде в оригиналния си вид, с не нарушена цялост, без следи от употреба. В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът поема транспортните разходи по връщането на стоката. При върнат продукт към нас, сумата се възстановява на клиента по банков път в срок от 14 календарни дни, след датата на получаване на стоката. Наш служител ще Ви информира, дали сме получили пратката в добър търговски вид и дали е удовлетворено Вашето желание за замяна или връщане на стока. Не се приемат върнати пратки, пуснати към нас с наложен платеж.

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.

Електронен магазин juel.bg не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос, причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон  за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.

Пазарска кошница
Затвори Любими
Затвори Последно прегледани
Категории